Splošni pogoji poslovanja
Splošni poslovni pogoji ("Pogoji") urejajo pravice in obveznosti vas kot kupca ter nas kot prodajalca v okviru pogodb, sklenjenih prek spletnega trgovine na spletnih straneh www.vrtnipaviljonsotor.si.
Vse informacije v zvezi z obdelavo vaših osebnih podatkov so navedene v politiki varovanja osebnih podatkov, ki jo najdete tukaj: www.vrtnipaviljonsotor.si/pogoji-poslovanja
Kot verjetno že veste, komuniciramo predvsem na daljavo. Zato je naša pogodba sklenjena s sredstvi daljinske komunikacije, ki nam omogočajo doseči sporazum brez sočasne fizične prisotnosti nas in vas.
Če je kateri koli del pogojev v nasprotju s tem, kar smo skupaj dogovorili med postopkom vašega nakupa v naši spletni trgovini, bo ta posebna pogodba imela prednost pred temi pogoji.
1. OPREDELITVE
1.1 Cena je znesek denarja, ki ga boste plačali za izdelek;
1.2 Cena dostave je znesek denarja, ki ga boste plačali za dostavo izdelka, vključno s stroški pakiranja;
1.3 Skupna cena je vsota cene in cene dostave;
1.4 DDV je davek na blago in storitve v skladu z veljavnimi zakoni;
1.5 Spletna trgovina je spletna trgovina, ki jo vodimo mi na naslovu www.vrtnipaviljonsotor.si.;
1.6 Račun je davčni dokument, izdan v skladu z zakonom o davku na blago in storitve za skupno ceno;
1.7 Mi smo podjetje Hana Godušová, s sedežem na naslovu Lermontovová 811/3, Bratislava 811 05, davčna identifikacijska številka 50195000, DDV ID: SK1121316911, nevpisano v trgovski register, e-pošta: info(et)vrtnipaviljonsotor.si, telefonska številka +48 739 566 161, pravno opredeljeni kot prodajalec;
1.8 Naročilo je vaša nepreklicna ponudba za sklenitev pogodbe o nakupu izdelka z nami;
1.9 Izdelek je vse, kar lahko kupite v spletni trgovini;
1.10 Uporabniški račun je račun, ustvarjen na podlagi vaših podatkov, ki omogoča shranjevanje vnesenih podatkov in zgodovine naročenega izdelka ter sklenjenih pogodb;
1.11 Vi ste oseba, ki opravi nakupe v naši spletni trgovini, zakonsko opredeljeni kot kupec;
1.12 Pogodba je prodajna pogodba, sklenjena na podlagi pravilno izpolnjenega naročila, poslanega prek spletne trgovine, sklenjena ob prejemu potrdila o naročilu.
2. SPLOŠNE DOLOČBE IN INFORMACIJE
2.1 Pogoji določajo pravice in obveznosti kupca in prodajalca v zvezi s prodajo izdelkov prek spletne trgovine;
2.2 Prodajalec je zavezan zagotoviti izdelek, ki ustreza pogodbi, in odgovarja za napake v skladu z veljavnimi predpisi;
2.3 Kupcu bo pred sklenitvijo pogodbe na voljo možnost za pregled, popravek in potrditev svojih podatkov;
2.4 Kupci lahko dostopajo do teh pogojev kadarkoli na spletni strani spletne trgovine;
2.5 Vse cene izdelkov v spletni trgovini so navedene v EUR in vključujejo DDV. Vse cene dostave so prav tako navedene v EUR in vključujejo DDV. Veljavna cena je tista, ki je bila navedena ob oddaji naročila. Cene izdelkov in stroški dostave so veljavni, dokler so objavljeni na spletni strani spletne trgovine;
2.6 Prodajalec ne zahteva plačila vnaprej ali depozita pred oddajo naročila;
2.7 Vse izdelke v spletni trgovini prodaja Hana Godušová na naslovu Lermontovová 811/3, Bratislava 811 05.
2.8 Izdelek bo dostavljen na naslov, ki ga navedete ob oddaji naročila;
2.9 Če imate kakršne koli pritožbe ali vprašanja, nas lahko kontaktirate prek e-pošte info(et)vrtnipaviljonsotor.si ali telefonske številke +48 739 566 161;
2.10 Pogoji so na voljo v slovenskem jeziku;
3. POSTOPEK NAKUPA
3.1 Izdelek lahko kupite tako, da izberete izdelek, ki ga želite kupiti, ga dodate v košarico, nato pa sledite postopku za oddajo naročila, ki vključuje vnos podatkov za dostavo in plačilo. Za dokončanje naročila morate potrditi, da ste prebrali in sprejeli te pogoje;
3.2 Naročilo lahko oddate samo, če ste starejši od 18 let;
3.3 Naročilo je zavezujoče in se šteje za ponudbo za sklenitev pogodbe;
3.4 Po oddaji naročila boste prejeli avtomatsko potrdilo o prejemu naročila po elektronski pošti z vsemi podrobnostmi naročila. To potrdilo ne pomeni, da je vaše naročilo sprejeto ali da je sklenjena pogodba;
3.5 Pogodba o nakupu izdelka je sklenjena, ko prejmete elektronsko potrdilo o odpremi izdelka.
4. PLAČILO
4.1 Plačilo za izdelke in dostavo lahko izvedete z uporabo različnih plačilnih metod, ki so na voljo ob zaključku postopka naročila;
4.2 Plačilo je treba izvesti najpozneje v roku 7 dni od datuma potrdila naročila.
5. DOSTAVA
5.1 Izdelke dostavljamo na območje Republike Slovenije;
5.2 Izdelki bodo dostavljeni na naslov, ki ste ga navedli ob oddaji naročila;
5.3 Stroški dostave so vključeni v ceno izdelka in bodo navedeni ob zaključku postopka naročila;
5.4 Izdelki bodo dostavljeni v najkrajšem možnem času, običajno v roku 2-5 delovnih dni od datuma potrdila naročila;
5.5 Če izdelkov ne moremo dostaviti v obljubljenem roku, vas bomo o tem obvestili in vam ponudili možnost odpovedi naročila ali podaljšanja roka za dostavo;
5.6 Po prejemu izdelka preverite, ali je ta nepoškodovan in v skladu s pogodbo. V primeru, da ugotovite kakršnekoli napake ali poškodbe, nas nemudoma obvestite.
6. ODSTOP OD POGODBE
6.1 Imate pravico, da v roku 14 dni od prejema izdelka odstopite od te pogodbe brez navedbe razlogov;
6.2 Če želite odstopiti od pogodbe, nas obvestite o svoji odločitvi prek kontaktnih podatkov, navedenih v točki 2.9 teh pogojev. Lahko uporabite vzorčni obrazec za odstop od pogodbe, vendar to ni obvezno;
6.3 Izdelke morate vrniti nepoškodovane in v originalni embalaži najkasneje v roku 14 dni od dneva, ko ste obvestili o odstopu od te pogodbe. Rok se šteje za izpolnjen, če vrnete izdelke pred iztekom 14-dnevnega roka;
6.4 Stroške vračila izdelkov nosite sami;
6.5 Če odstopite od te pogodbe, vam bomo povrnili vsa plačila, ki smo jih prejeli od vas, vključno s stroški dostave, brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v roku 14 dni od dneva, ko smo obveščeni o vaši odločitvi o odstopu od te pogodbe. Takšna povračila bodo izvedena z istim plačilnim sredstvom, kot ste ga uporabili za prvotno transakcijo, razen če ste izrecno zahtevali drugače;
6.6 Če izdelka niste vrnili, preden ste nas obvestili o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe, vas bomo pozvali, naj to storite, in določili dodaten rok za vračilo izdelka, ki ne sme biti krajši od 14 dni od datuma prejema takšnega poziva;
6.7 Odstop od pogodbe je mogoč samo za nepoškodovane izdelke v originalni embalaži.
7. GARANCIJA
7.1 Naše izdelke pokriva 24-mesečna garancija za skladnost v skladu z veljavnimi predpisi;
7.2 Če ugotovite napako na izdelku, nas nemudoma obvestite, da se dogovorimo za odpravo napake ali zamenjavo izdelka;
7.3 Garancija ne velja za napake, ki so posledica nepravilne uporabe ali obrabe izdelka.
8. OSEBNI PODATKI
8.1 Zbiranje, obdelava in shranjevanje osebnih podatkov poteka v skladu z veljavnimi predpisi o varstvu osebnih podatkov. Več informacij o tem najdete v naši izjavi o zasebnosti.
9. SPREMEMBE POGOJEV
9.1 Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe teh pogojev, kadar koli in brez predhodnega obvestila. Spremembe teh pogojev bodo veljale za naročila, oddana po datumu objave spremenjenih pogojev.
10. PRAVNO OBVESTILO
10.1 Spletna trgovina je namenjena samo potrošnikom in izdelke prodajamo samo fizičnim osebam, ki so starejše od 18 let. Prodaja izdelkov prek spletne trgovine podjetjem ni dovoljena;
10.2 Za vse spore, ki izhajajo iz teh pogojev ali v zvezi z izdelki ali storitvami, ki jih ponujamo prek spletne trgovine, velja izključno slovensko pravo in pristojno sodišče v Sloveniji.
11. KONTAKTNI PODATKI
11.1 Prodajalec:
Ime: Hana Godušová
Naslov: Lermontovová 811/3, Bratislava 811 05
Telefon: +48 739 566 161
E-pošta: info(et)vrtnipaviljonsotor.si
Te pogoje lahko kadarkoli preberete tudi na spletni strani spletne trgovine.
7.3.2 Pravico iz naslova odgovornosti za druge napake (skrite napake) morate uveljavljati v skladu s točko 7.4.1, takoj po odkritju napake izdelka, vendar najpozneje pred potekom garancijskega obdobja.
7.3.3 Garancija krije le proizvodne napake izdelka in napake, ki so posledica mehanske poškodbe. Pravic iz naslova odgovornosti za napake ni mogoče uveljavljati zlasti v primeru napak, ki izhajajo iz običajne obrabe, mehanskih poškodb, nepravilne uporabe izdelka v neprimernih pogojih itd.
7.3.4 Ne morete uveljavljati pravice iz naslova odgovornosti za napako, če ste bili seznanjeni z napako pred prevzemom izdelka, ali če vas nismo obvestili o njej ali vam nismo priznali ustrezne znižanja cene izdelka iz tega razloga.
7.4 Uporaba pravic iz naslova odgovornosti za škodo (reklamacije)
7.4.1 V primeru napake izdelka, zlasti če niso izpolnjeni pogoji, določeni v točki 2, nam lahko to napako sporočite in uveljavljate pravice iz naslova odgovornosti za napake (tj. reklamacijo izdelka), tako da pošljete e-pošto ali pismo na naše naslove, navedene v naših identifikacijskih podatkih, ali osebno v naši trgovini. Za reklamacijo lahko uporabite tudi obrazec, ki vam ga posredujemo, in ki predstavlja prilogo št. 1 k pogojem.
7.4.2 V svojem reklamacijskem obvestilu navedite predvsem opis napake izdelka in svoje identifikacijske podatke, vključno z e-poštnim naslovom, na katerega želite prejeti informacije o obravnavi reklamacije, in označite, katere od pravic iz naslova odgovornosti za napake, navedenih v točki 7.5.4 do 7.5.8 želite uveljavljati.
7.4.3 Pri vložitvi reklamacije vas prosimo, da priložite tudi dokaz nakupa izdelka (račune) za potrditev nakupa pri nas; v nasprotnem primeru nismo dolžni upoštevati vaše reklamacije.
7.4.4 Kot dan začetka reklamacijskega postopka štejemo dan dostave okvarjenega izdelka z ustreznimi dokumenti (v skladu s točko 7.4.3). Če vaše reklamacijsko obvestilo ni popolno (zlasti neberljivo, nejasno, nerazumljivo, ne vsebuje zahtevanih dokumentov itd.), vas bomo pisno, zlasti po elektronski poti, zaprosili za dopolnitev reklamacije. V tem primeru se reklamacijski postopek začne na dan dostave vaše dopolnjene prijave.
7.4.5 Če ne dopolnite prijavljene reklamacije v skladu s točko 7.4.4, se šteje, da ste odstopili od reklamacije, in začnejo teči zastaralni roki za uveljavljanje pravic iz naslova odgovornosti za napake, kot jih določa zakon.
7.5 Raziskovanje reklamacij
7.5.1 Na podlagi vaše odločitve, katere od pravic iz naslova § 622 in § 623 Zakonika o obligacijskih razmerjih (Uradni list RS, št. 97/07 – uradno prečiščeno besedilo in št. 64/16 – ZJZP-1; v nadaljevanju: ZOR), navedenih podrobneje v točkah 7.5.4 do 7.5.8, želite uveljaviti, bomo način reševanja reklamacije določili takoj, v zapletenih primerih pa najpozneje v treh delovnih dneh od datuma vaše reklamacije. V utemeljenih primerih, zlasti če je potrebna zahtevna tehnična ocena stanja izdelka, se rok za rešitev reklamacije najpozneje v enem mesecu od datuma vaše reklamacije.
7.5.2 Po določitvi načina reševanja reklamacije bomo reklamacijo obravnavali takoj, v utemeljenih primerih pa jo lahko obravnavamo pozneje; vendar pa rok za obravnavo reklamacije ne sme preseči enega meseca od datuma vaše reklamacije. Po izteku roka za obravnavo reklamacije imate pravico do odstopa od pogodbe ali zamenjave izdelka z novim izdelkom, če je to mogoče.
7.5.3 Dolžni smo vam izdati pisno potrdilo o obravnavi reklamacije, najpozneje v enem mesecu od datuma vaše reklamacije, in vas obvestiti o rešitvi reklamacije po elektronski pošti. Če bo reklamacija priznana, vam bomo poslali popravljen izdelek ali zamenjali izdelek z novim ali vam vrnili ceno, ki ste jo plačali za izdelek, razen če se ne dogovorimo drugače.
7.5.4 Če gre za napako, ki jo je mogoče odpraviti, imate pravico do brezplačnega, pravočasnega in ustrezno izvedenega odpravljanja napake. Napako izdelka bomo odpravili brez nepotrebnega odlašanja.
7.5.5 Namesto odpravljanja napake lahko zahtevate zamenjavo izdelka ali, če napaka vpliva samo na določen del izdelka, zamenjavo tega dela, pod pogojem, da ne nosimo neupravičenih stroškov v zvezi s ceno izdelka ali resnostjo napake.
7.5.6 Namesto odpravljanja napake izdelka lahko vedno zamenjamo okvarjen izdelek z brezhibnim izdelkom, če to ne povzroča resnih težav.
7.5.7 Glede na napako izdelka, ki je ni mogoče odpraviti in ki preprečuje uporabo izdelka kot brezhibnega, imate pravico do zamenjave izdelka ali pravico do odstopa od pogodbe. Enake pravice imate v primeru odpravljivih napak, vendar izdelka ne morete uporabljati na primeren način zaradi ponovnega pojava napake po popravilu ali zaradi več napak.
7.5.8 Glede drugih neodpravljivih napak imate pravico do ustrezne znižanja cene izdelka.
7.5.9 Reklamacijo bomo obravnavali tako, da bomo zagotovili popravljen izdelek, zamenjavo izdelka, vrnitev cene izdelka, priznanje ustrezne popusta od cene izdelka, pisno zahtevo za izpolnitev (izdajo izdelka) ali utemeljeno zavrnitev reklamacije.
7.6 Uveljavljanje pravic iz naslova odgovornosti za napake in reklamacije izdelka se ravnata po določbah § 619 in naslednjih Zakonika o obligacijskih razmerjih, Zakona št. 250/2007 Coll. o zaščiti potrošnikov in spremembah nekaterih zakonov Slovenskega narodnega sveta št. 372/1990 Coll. o prekrških, kakor so bile kasneje spremenjene (v nadaljevanju: Zakon o zaščiti potrošnikov) in Zakona št. 102/2014 Coll. o zaščiti potrošnikov pri prodaji blaga na daljavo in opravljanju storitev ter spremembi nekaterih zakonov v kasnejšem besedilu (v nadaljevanju: Zakon o zaščiti potrošnikov pri prodaji na daljavo).
7.7 Če vložite reklamacijo izdelka:
a) v prvih 12 mesecih od dneva nakupa izdelka, bomo vašo reklamacijo zavrnili le na podlagi mnenja strokovnjaka; ne glede na izid mnenja strokovnjaka ne bomo zahtevali povračila stroškov ocene strokovnjaka ali drugih stroškov, povezanih z njo. Kopijo mnenja strokovnjaka, ki opravičuje zavrnitev reklamacije, vam bomo posredovali najpozneje v 14 dneh od dneva obravnave reklamacije;
b) po preteku 12 mesecev od dneva nakupa in če smo tovrstno reklamacijo zavrnili, bomo v dokumentu, ki se nanaša na rešitev reklamacije, navedli, kateri osebi lahko izdelek vrnete na oceno strokovnjaka. Če izdelek pošljete na oceno strokovnjaka, bomo kriti stroške ocene strokovnjaka in vse druge upravičene stroške, povezane s tem, ne glede na izid ocene strokovnjaka. Če mnenje strokovnjaka potrdi našo odgovornost za napako izdelka, imate pravico ponovno vložiti reklamacijo; med oceno strokovnjaka ne teče garancijski rok. Dolžni smo vam povrniti vse stroške, ki ste jih imeli za oceno strokovnjaka, in tudi vse druge upravičene stroške v 14 dneh od dneva ponovne prijave reklamacije. Ponovno prijavljene reklamacije ni mogoče zavrniti.
7.8 Če ste podjetnik, morate napako prijaviti in uveljavljati v roku 3 dni od prejema izdelka, vendar ne pozneje kot 3 dni od prejema izdelka.
7.9 Če ste potrošnik, imate pravico uveljavljati pravice iz naslova odgovornosti za napake, ki se pojavijo pri potrošniškem blagu, v roku 24 mesecev od dneva prejema izdelka.
7.10 Tukaj ste ustrezno obveščeni o svojih pravicah iz § 622 in § 623 Zakonika o obligacijskih razmerjih. S sprejetjem pogodbe potrjujete, da ste imeli možnost seznanitve s pogoji reklamacije izdelka.
8. ODSTOP OD POGODBE
8.1 Odstop od pogodbe, tj. prekinitev pogodbene razmerje med nami in vami od začetka, je možen iz razlogov in na način, določen v tem članku ali drugih določbah pogojev, kjer je izrecno navedena možnost odstopa.
8.2 Če ste potrošnik, imate pravico do odstopa od pogodbe v skladu s členom 7 Zakona o varstvu potrošnikov na daljavo, tj. oseba, ki kupuje blago izven okvira svoje poslovne dejavnosti, brez navedbe razlogov, v 14 dneh od dneva prejema izdelka. Če smo sklenili pogodbo, ki vključuje več vrst izdelkov ali dostavo več delov izdelka, se rok začne šteti šele od dneva dostave zadnjega dela izdelka, in če smo sklenili pogodbo, po kateri vam bomo redno in ciklično dostavljali izdelek, se rok začne šteti od dneva dostave prve dostave. Od pogodbe lahko odstopite na katerikoli dokumentiran način (zlasti z e-pošto ali pismom na naše naslove, navedene v naših identifikacijskih podatkih). Za odstop lahko uporabite tudi obrazec, ki vam ga posredujemo in predstavlja Prilogo št. 2 k pogojem.
8.3 Vendar pa kot potrošnik nimate pravice do odstopa od pogodbe v naslednjih primerih:
a) prodaja izdelka, katere cena je odvisna od gibanja cen na finančnem trgu, ki ga ne moremo nadzorovati in ki se lahko zgodi v času odstopa od pogodbe;
b) prodaja alkoholnih pijač, pri kateri je cena določena ob sklenitvi pogodbe, pri čemer dobava izdelka ne sme nastopiti pred 30 dnevi, in cena je odvisna od gibanja cen na trgu, ki ga ne moremo nadzirati;
c) prodaja izdelka, ki je izdelan po vaših posebnih zahtevah, ki je bil prilagojen posebej za vas ali izdelek, ki je bil posebej namenjen enemu potrošniku.
d) Prodaja izdelka, ki se hitro poslabša ali pokvari, ter izdelka, ki je po dostavi postal neločljivo pomešan z drugim;
e) Prodaja izdelka, zaprtega v zaščitno embalažo, ki ni primerna za vračilo zaradi varstva zdravja ali higienskih razlogov, če je zaščitna embalaža po dostavi poškodovana;
f) Prodaja zvočnih, video ali zvočno-vizualnih posnetkov ali računalniške programske opreme, prodane v zaščitni embalaži, če je prvotna embalaža poškodovana;
g) Prodaja periodičnih publikacij, razen prodaje na podlagi naročnine, ter prodaje knjig, ki niso dostavljene v zaščitni embalaži;
h) Dobava elektronskih vsebin, če niso bile dostavljene na materialnem nosilcu in so bile dostavljene s tvojim izrecnim soglasjem pred iztekom odstopnega roka, in če smo te obvestili, da nimaš pravice do odstopa od pogodbe.
8.4 Odstopni rok v skladu s členom 2 Teh pogojev se šteje za izpolnjenega, če nam v tem obdobju posreduješ obvestilo o odstopu od pogodbe.
8.5 V primeru odstopa od pogodbe se bo cena vrnila na tvoj bančni račun v roku 14 dni od datuma učinkovitega odstopa, na račun, s katerega je bilo plačilo izvedeno, ali na račun, ki ga navedeš v izjavi o odstopu od pogodbe. Vendar pa znesek ne bo vrnjen prej kot po vrnitvi izdelka ali po potrditvi, da je izdelek vrnjen k nam. Prosimo, da izdelek vrneš v nepoškodovanem stanju, najbolje v originalni embalaži.
8.6 V primeru odstopa od pogodbe v skladu s členom 2 Teh pogojev si dolžan izdelek vrniti v roku 14 dni od odstopa, in sicer tako, da izdelek vrneš nam ali osebi, ki jo pooblastimo za prevzem izdelka, pri čemer sam nosiš stroške vračila izdelka k nam. To ne velja, če smo se dogovorili, da bomo izdelek prevzeli osebno ali prek osebe, ki jo pooblastimo. Rok je upoštevan, če je izdelek vrnjen v prevoz najpozneje zadnji dan roka. Pravico imaš tudi do povračila stroškov dostave, vendar le do višine najcenejšega načina dostave izdelka, ki smo ga ponudili v povezavi z dostavo izdelka.
8.7 Za škodo, ki bi izhajala iz ravnanja z izdelkom na način, ki ni potreben zaradi narave in lastnosti izdelka, odgovarjaš ti. V takem primeru te bomo obremenili s povzročeno škodo po vrnitvi izdelka, rok plačila pa je 14 dni.
8.8 Imamo pravico do odstopa od pogodbe zaradi izčrpanja zalog, nedostopnosti izdelka ali če proizvajalec, uvoznik ali dobavitelj izdelka, ki je predmet pogodbe, preneha s proizvodnjo ali naredi bistvene spremembe, ki preprečijo izpolnitev naših obveznosti iz pogodbe, ali zaradi višje sile ali če kljub vsem našim prizadevanjem, ki jih lahko upravičeno pričakuješ od nas, ne moremo dostaviti izdelka v roku, določenem v Teh pogojih. V takih primerih te bomo nemudoma obvestili o tem okoliščinah in ti bomo v roku 14 dni od datuma obvestila o odstopu od pogodbe vrnili celotno plačilo za izdelek. Celotno plačilo za izdelek ti bomo vrnili na isti račun, s katerega si opravil plačilo, razen če dogovorimo drugače in te ne bomo obremenili z dodatnimi stroški.
8.9 Imamo tudi pravico do odstopa od pogodbe, če izdelka ne prevzameš v roku 5 delovnih dni od datuma, ko bi moral prevzeti izdelek.
9. VLOŽITEV PRITOŽB IN ZAHTEV
9.1 Kot potrošnik imaš pravico vložiti pisne pritožbe in zahteve po pošti, na elektronski naslov: info@vrtnipaviljonsotor.si
9.2 O obravnavi pritožbe ali zahteve te bomo obvestili prek e-pošte, poslane na tvoj e-poštni naslov.
9.3 Nadzorni organ je Slovaška trgovinska inšpekcija (SOI), Inšpektorat SOI za Bratislavsko regijo, s sedežem: P. O. BOX 29, Bajkalská 21/A, 827 99 Bratislava, telefonska številka: 02/58 27 21 86
9.4 Pravico imaš tudi do vložitve zahteve za izvedbo nadzora, če nisi zadovoljen z obravnavo svoje pritožbe ali zahteve, tudi prek spletnega mesta https://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti/Podajte-podnet.soi.
10. ALTERNATIVNO REŠEVANJE SPOROV S POTROŠNIKI
10.1 Imaš pravico, da nas kontaktiraš s prošnjo za rešitev spora prek e-pošte na naslovu: info (małpa) vrtnipaviljonsotor.si, če nisi zadovoljen s našo obravnavo tvoje pritožbe ali če meniš, da smo kršili tvoje pravice. Če smo tvojo prošnjo zavrnili ali nanjo nismo odgovorili v roku 30 dni od datuma njenega poslanega, imaš pravico vložiti zahtevo za alternativno reševanje spora pred subjektom, skladno z Zakonom št. 391/2015 z dne 7. decembra 2015 o alternativnem reševanju sporov potrošnikov in spremembi nekaterih zakonov, v veljavi poznejših predpisov (v nadaljevanju "Zakon o alternativnem reševanju sporov").
10.2 Subjekti so organi in pravne osebe, pooblaščene skladno s členom 3 Zakona o alternativnem reševanju sporov, in njihov seznam je na voljo na spletni strani Ministrstva za gospodarstvo Slovaške republike. https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1.
10.3 Zahtevo lahko vložiš na način, določen v členu 12 Zakona o alternativnem reševanju sporov.
10.4 Prav tako imaš pravico začeti izvensodno reševanje sporov na spletu prek platforme ODR, dostopne na spletnem naslovu https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/sk/IP_16_297, https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SK.
11. ZAKLJUČNE DOLOČBE
11.1 Vso pisno korespondenco bomo pošiljali na tvoj e-poštni naslov. Naš e-poštni naslov je naveden v naših identifikacijskih podatkih. Korespondenco bomo dostavljali na tvoj e-poštni naslov, naveden v pogodbi, na Uporabniškem računu ali prek enega od stikov z nami.
11.2 Pogodbo lahko spremenimo samo s pisnim soglasjem. Vendar pa imamo pravico do spreminjanja in dopolnjevanja teh Pogojev, vendar ta sprememba ne velja za že sklenjene Pogodbe, ampak samo za tiste, ki so sklenjene po uveljavitvi te spremembe. O spremembi te bomo obvestili le, če imaš vzpostavljen Uporabniški račun (da boš imel to informacijo pri naročilu novega Izdelka, vendar sprememba ni podlaga za preklic, ker nimamo sklenjene Pogodbe, ki bi jo bilo mogoče preklicati), ali če ti dostavimo Izdelek na podlagi Pogodbe redno in ponavljajoče se. Informacije o spremembi bodo poslane na tvoj e-poštni naslov vsaj 14 dni pred uveljavitvijo te spremembe. Če v 14 dneh od prejema obvestila o spremembi ne prejmemo od tebe odpovedi sklenjene Pogodbe o rednih in ponavljajočih se dostavah Izdelka, bodo novi pogoji postali del naše Pogodbe in se bodo uporabljali za naslednjo dostavo Izdelka po uveljavitvi spremembe. Rok odpovedi znaša 2 meseca.
11.3 V primeru višje sile ali nepredvidljivih dogodkov (naravne katastrofe, pandemije, operativne okvare, okvare dobaviteljev itd.) ne odgovarjamo za škodo, ki je posledica ali je povezana s primeri višje sile ali nepredvidljivimi dogodki, in če takšno stanje traja dlje kot 10 dni, imamo pravico do odstopa od Pogodbe.
11.4 Priloga k Pogojem je obrazec za pritožbe in obrazec za odstop od Pogodbe.
11.5 Pogodba, vključno s Pogoji, se hrani v elektronski obliki pri nas, vendar ni na voljo za tebe. Vendar boš vedno prejel te Pogoje in Potrdila o Naročilu z Povzetkom Naročila prek e-pošte, zato boš vedno imel dostop do Pogodbe, tudi brez našega sodelovanja. Priporočamo, da Potrdilo o Naročilu in Pogoje hranite.
11.6 Naša dejavnost ni predmet nobenih kodeksov ravnanja v skladu s členom 3 (1) črka n) Zakona o zaščiti potrošnikov na področju prodaje na daljavo.
11.7 Ti Pogoji veljajo od 8.9.2023.
DODATEK ŠT. 1 - OBRAZEC ZA PRITOŽBO
Prejemnik: Prejemnik: Hana Godušová, naslov za vračilo: Veľký Lapáš 8460, 95104, Veľký Lapáš, e-pošta: info (małpa) vrtnipaviljonsotor.si, telefonska številka +48 739 566 161
Pritožbeni obrazec
Naslov, ime in priimek: |
|
Naslov prebivališča: |
|
E-poštni naslov: |
|
Številka naročila in računa: |
|
Datum naročila: |
|
Datum prejema izdelka: |
|
Izdelek, ki se pritožuje (ime in koda): |
|
Opis in obseg napak izdelka: |
|
Kot kupec prodajalca zahtevam, da se moja pritožba obravnava na naslednji način: |
|
Želim vrniti denar na bančni račun (IBAN) / drugače |
|
Priloge:
Datum:
Podpis:
DODATEK ŠT. 2 - OBRAZEC ZA ODSTOP OD POGODBE
Prejemnik: Prejemnik: Hana Godušová, naslov za vračilo: Veľký Lapáš 8460, 95104, Veľký Lapáš, e-pošta: info (małpa) vrtnipaviljonsotor.si, telefonska številka +48 739 566 161
S tem izjavljam, da v skladu z Zakonom št. 102/2014 o varstvu potrošnikov pri prodaji blaga ali opravljanju storitev na daljavo ter o spremembi nekaterih zakonov in predpisov (v nadaljevanju "Zakon o varstvu potrošnikov pri prodaji na daljavo") odstopam od Pogodbe:
Naslov, ime in priimek: |
|
Naslov: |
|
E-poštni naslov: |
|
Številka naročila in računa: |
|
Datum naročila: |
|
Datum prejema izdelka: |
|
Izdelek, ki ga vračam (ime in koda): |
|
Razlog za vračilo izdelka: |
|
Način vračila prejetih finančnih sredstev: |
|
Številka bančnega računa (IBAN): |
|
Priloge: |
|
Datum: |
|
Podpis: |
|
Obrazec za odstop od Pogodbe je na voljo samo v primeru, če naročiš izdelek v svojem imenu in ni navedena pravna oseba, in ga pošlješ kot priložen obrazec. Obrazec je dostopen tudi na spletni strani https://www.vrtnipaviljonsotor.si/.